P.D. Old Frumps

P.D. Old Frumps

Name der Komposition:

'Wild One'

Genre:

Rock, Indie

Spotify Preview:

Youtube Full-Song:

Dichter:

Manuela, Angie und Gabriele Walter

Komponist:

Aufnahme:

Ein Freund der Blue Oranges

Band/Künstler Beschreibung:

Wir sind wahrscheinlich die älteste Girlie-Band Freiburgs. Uns gibt es seit 1992 in wechselnden Besetzungen. An Anfang haben wir auf dem Güterbahn-Gelände geprobt. Als der alte Lokschuppen geräumt wurde, sind wir ins Vauban umgezogen. Wir spielen immer noch regelmäßig 2-3 Mal im Monat im Proberaum. Wir spielen ausschließlich Lieder, die wir selbst komponiert haben. Wir, das sind augenblicklich: Angie, Manuela und ich - Gaga

Link zu Band/Künstler:

Lyrics/Text:

She rides her motorbike, dreaming of a Harley.

She is driving along, searching for freedom.

She plays the drums, feeeling the rythm,

Feeling her heartbeat, her anger and joy.


She is a wild one...


Leaving her home was no sacrifice

But the first step to find her own way.

Somtimes she is lonely but thats the price

She pays for freedom an being herself.


She is a wild one...


She'll never ask you what to do

For she makes her own decisions.

She is dreaming dreams all through the night

That doesn't disappear at daylight.


She is a wild one...


She is no lady

No mannequin beauty.

She is a woman,

Not soft, not easy.


She is just herself.

A wild one.